blixtgordon

Detta förbannade regnande.

Kategori: Allmänt

Onsdag 25 november.

Ska det aldrig bli bättre väder? jag bara undrar. Nu börjar man faktiskt bli riktigt trött på detta, men man får se det från den ljusa sidan, nu är det 1:a advent på söndag härligt.
Har varit på föreläsning om ungdomars inflytande i samhället, vi var många,ungdomar  frtitidsledare, politiker, skolfolk, m.m. Ungdomarna spelade upp teater för oss, där man la fram sina åsikter. Sen fick vi göra värderingsövningar det tycker jag är skoj.
Men tyvärr fick jag sticka tidigare, fick så himla ont i huvudet.
Nu hppas jag att det blir upphållsväder imorrn, när grodan ska rida. Jag fryser nåt så förbannat när jag står där,,,, men vad gör jag inte för den lilla diamanten.

Kaffet har jag druckit, men en cigg ska jag nog hinna med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: