blixtgordon

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

 Tisdag 14 juli

Jaha då får jag väl göra som så många andra, ha en blogg. Det låter som jag är tvingad till det, men inte då, det verkar ganska roligt att skriva. Läser min dotters blogg och tänkte att det kanske skulle vara något för mig. Vad ska man skriva i sin blogg, lite om vardagen och fritid. Allt ska man ju inte skriva om, lite privatliv vill man ha. Jag börjar med att berätta lite om själv och vem jag är.
Annika heter jag 51 år, arbetar som fritidsledare på en ungdomsgård, ett jätteroligt jobb.
Bor? ja i hus med min sambo Thomas, vi har levt ihop i 31 år (herregud var åren går) Två utflugna barn Anna och Anders Vi har också ett underbart barnbarn, hon heter Alize men vi kallar henne grodan. Hon är det bästa som finns, eftersom hon är enda barnbarnet, så blir hon nog lite bortskämd, men det får bli väl. Har en svärson, som vi tycker väldigt bra om, han har inte funnits så länge i vår familj men jag hoppas att han känner sig hemma här hos oss.
Familjen består också av två djur, hund och katt. Namnet på min blogg har jag tagit efter vår hund, som heter Gordon, katten heter Howie ( fråga mig inte varför) det bara blev så.
Våra intressen är vår bil en Pontiac Bonneville 1965 års modell. När sommaren kommer, då kommer bilen ut det blir en del rundor tillsammans med våra vänner.
Jaha detta är jag.
Hoppas att jag kommer att skriva varje dag, nu på semestern blir det nog så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: