blixtgordon

Wow vilken show

Kategori: Allmänt

Tisdag 15 december.

Igår var Suss o jag på Alice Cooper Theatre of Death konsert. Det var nog bland det häftigaste jag har hört och sett. Visst att se Black Sabbath orginaluppsättning i Globen för ett antal år sen, var ju höjdpunkten men detta kom inte långt efter.
Allt fanns med gilijotinen, galjen, höga hatten, käppen och inte minst tvångströjan och den jättelika sprutan.
Det var ös från början till slut, att han orkar måste ju vara mellan 60-65 år.
Nästan stendöva men lyckliga gick vi ut från Lisebergshallen.
Alize har varit hos oss en liten stund idag och sen gick jag på julbord med mina arbetskamrater på Grappa, det var väldigt gott.

Inget kaffe nu ingen cigg, jag är sååå mätt och trött.




Theatre of Death.




Alice Cooper i egen hög person.




Gilijotinen






Tycker att dessa bliderna talar för sig själv

Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: