blixtgordon

Jaha nu är snart denna veckan slut.

Kategori: Allmänt

Torsdag 10 december.

Fy sjutton vad dagarna går fort nu, jag tycker inte att jag hinner med någonting. Men idag hade jag ledigt och fick gjort en del, städat som vanligt, handla med Anders, börja klä min julabock ( den är inte färdig) sen kom Anna o Alize från ridningen och då blev det fika. Sen tog lilla grodan o jag en tur till stan för att inhandla de sista julklapparna, så nu är det gjort sköööönt.
Vad vi köpte kan jag ju inte berätta, men jag kan säga så mycket som att Alize har köpt till mamma, Billy, Anders och morfar. Hon var så nöjd när hon var klar, det är viktigt för henne att få vara med och köpa klapparna.
Anders tittade hit en stund och vi tog en fika, presic som varje torsdag. Men det ska bli ändring på det, Alize längtar så efter sin mamma så hon ska bara sova här varannan torsdag.Hon ska sova den hemma den torsdagen, när hon ska till sin pappa i helgen. Som det är nu så jobbar Anna två kvällar i veckan, men det går ingen nöd på Alize för hon och Billy klarar sig så bra. Billy är en klippa som finns där för Alize.
Nu ska jag se färdigt på Tillbaka till Eden, sen sova.

ciggen, kaffet är redan avklarad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: