blixtgordon

Granen står så grön och grann i stugan

Kategori: Allmänt

Lördag 19 december.

Jaha nu var granen fixad oxå. Vi var ute i skogen idag Anna, Alize, Anni, Anna N och jag (alla A:na) och högg gran, Thomas har alltid åsikter om hur granen ska se ut. Den får inte vara för hög, inte för vid och så ska den helst inte barra heller han har höga krav min man. Givetvis fick jag höggt en jättefin gran meeen den var för hög, såga av den då för fan. Men den blir säker tjättefin sen.

Nu har jag äntligen blivit klar med min julabock, gjorde det sista idag ska ta itu med ljuskronan imorrn, måste tina mossan först.
Ska inhandla ett par julklappar imorrn och göra lite godis, sen får det gärna bli jul för mig.

Nu ska jag ta en kopp kaffe, en smörgås och en cigg sen.



Årets julbock

Kommentarer


Kommentera inlägget här: