blixtgordon

Ett tag sen.

Kategori: Allmänt

Fredag 18 december.

Nu var det ett tag sen jag var inne och skrev. Ska bättra mig. Det har varit mycket nu, det ska bakas och handlas och pyntas. Har köpt färdigt julklapparna, har en kvar till vår svärson men jag vet vad jag ska köpa. Alize får väl ha ett paket till ska se om jag hittar några tuffa kläder.
Igår var vi hos våra vänner Hans o Anki, vi har en tradition att när det lackar mot jul åker vi ut till dom och går ut i skogen dricker glögg och äter pepparkakor. Efter promenaden så grillade vi korv ute hemmapå deras gård, jättemysigt.Var så trött när jag kom hem så det blev en varm dusch och sen soffan.
Lilla grodan var oxå med hon ändrade ridningen till idag istället.
Nu ska jag åka iväg och jobba.

Så det blir kaffe på jobbet, jobbar till klockan 24:00

Här kommer lite bilder från vår utflykt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: