blixtgordon

Trött

Kategori: Allmänt

Tisdag 18 augusti

Opps det var ett tag sen jag skrev, men jag har varit alldeles för trött. Jag vet inte men ibland känns det som luften går ur en. När någon som betyder väldigt mycke mår dåligt,  vill man så gärna hjälpa till  ibland går det och ibland inte. Nu känns det bättre men visst är det jobbigt när det håller på, men värst är det ju för den personen som är drabbad.

Näää nu ska solen skina igen, idag har Alize cyklat på sin nya cykel det går som attan hon var jätte stolt. Hon tycker att vi ska gå en lång promenad med Gordon imorgon så hon kan cykla.
Alize är hos oss denna veckan oxå, för hon vill inte va på fritids och Anna och Billy jobbar ju så det får bli så här. Imorgon ska vi ta en tur till min jobbarkompis, mata kaninerna, kanske gå bort till hästarna. Alize är riktigt tokig i hästar, hon vill så gärna börja rida men det är ju ganska dyrt. Men vi ska se om vi kan lösa det.
Nu är det sista semesterveckan ska bli jäkligt gott att börja jobba, längtar dit det är så härlig atmosfär där lugnt och fridfullt ibland eller ett jäkla hålligång. Men det är det som är charmen med att jobba som fritidsledare. Jag älskar mitt jobb.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: