blixtgordon

Tidig morgon

Kategori: Allmänt

Fredag 28 augusti.

Fick gå upp tidigt idag, skulle köra Alize till skolan. Hon var trött hon oxå kan hon ha ärvt det efter sin mormor tro?
Åt frukost naturell yoghurt med jordgubbar, ska försöka ta dom där sista kilona innan året är slut.
Åkte och jobbade det kom en hel del ungar idag roligt.
Närjag kom hem åt vi vår magra mat chili con carne, jag har fått med Thomas på detta oxå.
Sen satt vi njöt vi tittade på -Män som hatar kvinnor- den var förbannat bra. Har alla tre böckerna så det är intressant att se personerna. Mikael Nyqvist var inte riktigt som jag hade tänkt mig Mikael Blomkvist, Lisbeth Sallander var nästan exakt som jag hade tänkt mig.För alla er som inte ha sett de,,, se den!
Jag väntar bara på att kunna gå och se - Flickan som lekte med elden- .
Efter filmen gick vi en lång promenad det var jätteskönt och nu!!!!

Blir det en kopp kaffe och en cigg.

Det är svårt att finna lycka inom sig, men omöjligt att finna den någon annanstans
                                                                                                                                        Sebastian Chamfort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: