blixtgordon

slut på sommaren?

Kategori: Allmänt

Lördag 22 augusti.

Vilket härligt väder idag, gått en promenad med Gordon. Thomas har varit ute och röjt i trädgården vi måste göra ett rejält lyft där. Vi får väl ta det en gång när ungarna är här, så hjälps vi åt.
Ajajaja jag håller på att få en stor finne på näsan, det gör så jävla ont. Man känner sig ju i och för sig ung när man får dras med akne.

Jag har inte så mycket att berätta om denna dagen, nu börjar det bli så när sommaren är slut eller? det är inte mycket man kommer att göra.

Imorgon ska jag lägga ut lite bilder om hur sommaren har varit. Jag är nöjd med denna sommaren vi har haft så mycket roligt. Men kan det bli annat med goda vänner och underbara ungar och att vi umgås så mycket tillsammans med dom.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en cigg.

Så länge du är övertygad om att det du gör har en mening, kan du ta dig igenom både rädsla och utmattning och ta nästa steg. 
                       ( Arlene Blum

Kommentarer


Kommentera inlägget här: